پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نرم افزار دانلود فیلم های آنلاین - aTube Catcher 3.1
نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 413
نویسنده : Alireza

 

احتمالا همه شما با سایت های اشتراک گذاری فیلم آشنا هستید. در این سایت ها امکان مشاهده فیلم ها به صورت آنلاین وجود دارد.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از دیدن یک فیلم آنلاین، دوست داشته باشید تا آن را روی کامپیوترتان ذخیره کنید تا در فرصت های بعدی باز هم بتوانید بدون نیاز به اینترنت آن را تماشا کنید. و یا فرمت آن را تغییر داده و به موبایل تان انتقال دهید و برای دوستان خود بلوتوث کنید.

 ادامه مطلب دانلود کنید


:: موضوعات مرتبط: مدیریت دانلود , ,



بازدید : 448
نویسنده : Alireza

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از brz دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.14 Build 5 Final

 

 

 

 

password سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.14 Build 5 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.14 Build 5 Final لینک دانلود – 4.6 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , ,



بازدید : 574
نویسنده : Alireza

نرم افزار USDownloader یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود محبوب در میان جمع کاربران اینترنت است.
از ویژگیهای بارز این نرم افزار که در همین ابتدا باید به آن اشاره نمود، دریافت فایلها به صورت اتوماتیک از سرور های معروف به اشتراک گذاری فایل در اینترنت است. پشتیبانی کامل، به روز رسانی های سریع این نرم افزار از سوی تولید کنندگان، هماهنگی بسیار بیشتر با سرور Rapidshare، حفظ IP سرور ها و لینکها جهت ارتباط مجدد، از بین بردن محدودیت سرعت در بخش دانلود سرورهای معروف، دانلود همزمان ۲ فایل با سرعت بالا از سرورهای نام برده از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

usd مدیریت آسان دانلود شما از سرورهای مختلف جهانی با USDownloader 1.3.5.9 (قابل حمل)

 

 

برخی از سرور های پشتیبانی شده در این نرم افزار از میان ۲۵۰ سرور:

Rapidshare.com, letitbit.net, MegaUpload.com, uploading.com, uploadbox.com, depositfiles.com, Easyshare.com, Zaycev.net, Data.Cod.ru, filefactory.com, TopoMaps, kewlshare.com OpenFile.Ru, Megarotic.com,and td

 

source مدیریت آسان دانلود شما از سرورهای مختلف جهانی با USDownloader 1.3.5.9 (قابل حمل)توضیحات : برای تغییر به زبان انگلیسی روی اخرین گزینه ( عکسی شبیه کره زمین ) کلیک کرده و زبان را تغییر دهید. مانند عکس زیر:


password مدیریت آسان دانلود شما از سرورهای مختلف جهانی با USDownloader 1.3.5.9 (قابل حمل)پسورد فایل : www.downloadha.com

download مدیریت آسان دانلود شما از سرورهای مختلف جهانی با USDownloader 1.3.5.9 (قابل حمل)لینک دانلود – ۱۰ مگابایت |


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , ,



بازدید : 574
نویسنده : Alireza

MediaGet 2.01.1092 جستجو و دانلود فايل هاي تورنت با MediaGet 2.01.1092 ML + قابل حمل

 

 همانطور که می دانید دانلود از سایت های تورنت در بین کاربران اینترنتی بسیار گسترش یافته است. البته همانطور که می دانید یکی از قابلیت های اصلی سایت های تورنت وجود فایلهای کمیاب و فایلهایی است که براحتی در سایت های دیگر پیدا نمی شود. برنامه های زیادی هم در زمینه مدیریت دانلود از اینگونه سایت ها طراحی شده است که هر کدام قابلیت های خود را دارند. MediaGet یکی از قدرتمندترین و حرفه ای ترین برنامه ها در زمینه دانلود فایلهای مختلف از سایت های تورنت می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید با وارد کردن نام فایل مورد نظر شروع به جستحو و دانلود فایلها از تورنت کنید. این برنامه قدرتمند به شما کمک می کند تا انواع برنامه ها , فیلم ها , موزیک ها و… را براحتی با سرعت بسیار زیاد از تورنت دانلود کنید و مدیریت دقیق بر روی آنها داشته باشید.

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , اینترنت , مرورگراینترنت , ,



بازدید : 497
نویسنده : Alireza

Microsoft Download Manager مدیریت دانلود به وسیله Microsoft Download Manager 1.2.1 Build 2044

 

 

 

 Microsoft Download Manager نرم افزاری در زمینه مدیریت دانلود است که بعید نیست در ویندوزهای بعدی مایکروسافت این نرم افزار نیز به مانند اینترنت اکسپلورر و نرم افزارهای جانبی دیگر، به ویندوز اضافه شود. این نرم افزار همانند همه نرم افزارهای مدیریت دانلود قادر است دانلودهای شما را مدیریت کند و زمانبندی نماید و بوسیله یافتن راه های مختلف به دانلودها سرعت بخشد و در دانلود فایلهای حجیم به شما کمک کند تا راحت تر آنها را دانلود نمائید. نرم افزار کم حجم Microsoft Download Manager را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

password مدیریت دانلود به وسیله Microsoft Download Manager 1.2.1 Build 2044پسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت دانلود به وسیله Microsoft Download Manager 1.2.1 Build 2044 لینک دانلود – 1 مگابایت

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , ,



بازدید : 528
نویسنده : Alireza

GetFLV Pro مدیریت دانلود فایل های فلش Flv با استفاده از GetFLV Pro 9.0.6.3 قابل حمل

 

 

همانطور که از نام این نرم افزار پیداست قادر است به راحتی از تمام سایت های اشتراک ویدئو دانلود نماید. لازم به ذکر است این نرم افزار قادر است به طور هوشمند تمام امنیت های ایجادی توسط این سایت ها را کنار زده و لینک اصلی ویدئو را شناسایی و با قابلیت توقف به شما ارایه کند؛ به همین دلیل هیچگاه ویدئو های دانلودی شما دچار تخریب و خرابی نخواهند بود. امکانات این نرم افزار تنها به دانلود فلش ویدئو های محدود نمی شود و از آنجایی که ممکن است برخی از سایت ها با ایجاد خدشه هایی در دانلود ، ویدئوی شما را دچار مشکل کنند ، این نرم افزار قابلیت ترمیم و تعمیرات تصویری این فلش ویدئو ها را نیز بر عهده می گیرد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetFLV Pro 9.0.6.3  :

دانلود و مدیریت فایل ویدیویی FLV ( فلش ویدئو )
تبدیل فایل های FLV به فرمت های ویدیویی معروف همچون MPEG, AVI, WMV, MOV, ASF, MP4, 3GP
امکان استخراج صوت یا ویدئو از فایل های فلش ویدئو و دادن یک خروجی صوتی یا ویدئویی مجزا
امکان ترمیم و تعمیر فایل های FLV دچار مشکل
تبدیل فایل های فلش ویدئو به فرمت های صوتی مختلف همچون MP3, WMA, WAV, AAC
تشخیص هوشمند گذشتن از امنیت سایت های اشتراک ویدئو
قابلیت دانلود از اکثر سایت های اشتراک ویدئو
محیط کاربری و رابط بصری بسیار جالب و آسان
سازگاری با اکثر نسخه های ویندوز

 

 

password مدیریت دانلود فایل های فلش Flv با استفاده از GetFLV Pro 9.0.6.3 قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت دانلود فایل های فلش Flv با استفاده از GetFLV Pro 9.0.6.3 قابل حمل لینک دانلود – 21.5 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , ,



بازدید : 508
نویسنده : Alireza

 

uTorrent قدرتمندترین نرم افزار دانلود از تورنت – µTorrent 3.1.26545 RC5 +قابل حمل

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.
با بیت تورنت می توانید فایل های مورد نظر خود را سریعتر دانلود نمایید و با به اشتراک گذاری فایل ها و پهنای باند در تسریع عمل دانلود شرکت نمایید. اکثریت قابلیتهایی که در کلاینت بیت تورنت ارائه شده اند در نرم افزار µTorrent نیز مانند الویت بندی پهنای باند، زمانبندی، دانلود خودکار آر اس اس و Mainline DHT سازگار با بیت کامت وجود دارند. این برنامه همچنین از رمزنگاری پروتکل همراه با مشخصات فنی سازگار با Azureus و BitComet و نسخه های بعدی آنها پشتیبانی می نماید. این برنامه با در نظر گرفتن نهایت کارآمدی و بصورت رایگان نوشته شده است، برخلاف بعضی کلاینت های دیگر تورنت ،این نرم افزار از منابع سیستمی به میزان بسیار زیاد استفاده نمی نماید و بصورت معمول کمتر از ۶ مگابایت از فضای حافظه سیستمی را مشغول خود می نماید که به شما اجازه می دهد از تمامی عملکردهای رایانه خود در حین استفاده از این نرم افزار بسادگی وبدون ایجاد هرگونه وقفه استفاده نمایید.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار µTorrent 3.1.26545 RC5 :
- امکان دانلود فایلهای تورنت از وبسایتهای مربوطه به ساده ترین روش ممکن
- ارائه قابلیتهای فراوان در عین کوچک و سبک بودن نرم افزار
- قابلیت اولویت بندی پهنای باند
- امکان زمانبندی فایلهای تورنت دانلودی به منظور دریافت در زمان مشخص
- پشتیبانی از دانلود خودکار آر اس اس و ویژگی Mainline DHT سازگار با  BitComet
- پشتیبانی از رمزنکاری پروتکل بهمراه مشخصه بندی
- Resource-Friendly  بودن به معنی استفاده بهینه و خیلی کم از منابع سیستمی
- قابلیت ویرایش پوسته واسط گرافیکی و ارائه تولبار برای مرورگر های مختلف
- قابلیت تغییر آیکون وضعیت و ایجاد نمونه دلخواه خود
- پشتیبانی از بومی سازی با استفاده از فایلهای زبان (Language File) و نیز زبان شیرین فارسی
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و…

 

 

password قدرتمندترین نرم افزار دانلود از تورنت – µTorrent 3.1.26545 RC5 +قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download قدرتمندترین نرم افزار دانلود از تورنت – µTorrent 3.1.26545 RC5 +قابل حمل لینک دانلود نسخه نصبی – ٢ مگابایت |

download قدرتمندترین نرم افزار دانلود از تورنت – µTorrent 3.1.26545 RC5 +قابل حمل لینک دانلود نسخه قابل حمل – 3.1 مگابایت |


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , ,



بازدید : 571
نویسنده : Alireza

 

HiDownload Platinum 7.82 دانلود از تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v7.995

 

 

HiDownload Platinum 7.995 نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود فایل ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

- افزایش سرعت دانلود با تکه تکه کردن فایل ها و دانلود همزمان آنها
- توانایی دانلود کلیپ های آنلاین تصویری (در سایت هایی مانند YouTube, PutFile, Google Video and other Video Sites)، رادیو های اینترنتی، وب کم های آنلاین و …
- قابلیت ذخیره فایل ویدیویی و صوتی که قابل دانلود شدن نیستند و به صورت Streaming پخش می شوند (نظیر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینترنتی)
- توانایی دانلود فرمت های پخش زنده: Windows Media™, Real Audio™ and Real Video™, QuickTime™, Flash Video – FLV, Streaming MP3, Shoutcast™
- پشتیبانی از File های ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و …
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM
- دانلود از سایت های به اشتراک گذاری File ها نظیر Rapidshare و Megaupload
(برای کسانی که اکانت Premium از این سایت ها دارند)
- توانایی کار به صورت اتوماتیک با مرورگر های معروف مثل: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Mozilla, Netscape, Opera
- پشتیبانی از قابلیت زمان بندی برای شروع و خاتمه دانلود ها
- توانایی نمایش محتویات File های Zip قبل از دانلود آنها
- توانایی چک کردن خودکار File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروس برای جلوگیری از ورود ویروس ها به کامپیوتر
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده
- تغییر نام خودکار File های دانلود شده
- پشتیبانی از ***** Server
- پشتیبانی از Cookies
- و …

 

password دانلود از تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v7.995 پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود از تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v7.995 لینک دانلود – 4.0 مگابایت |ی

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , ,



بازدید : 643
نویسنده : Alireza

 

InSpyder Web2Disk ذخیره کامل محتوای سایت ها توسط InSpyder Web2Disk 3.2.5

 

 

 

InSpyder Web2Disk نرم افزاری حرفه ای و بسیار قدرتمند می باشد که به وسیله آن می توانید محتوای کامل یک وب سایت اینترنتی مثل متن، تصاویر، صدا و ویدئو… را درون رایانه خود ذخیره نمایید. نرم افزار InSpyder Web2Disk را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

password ذخیره کامل محتوای سایت ها توسط InSpyder Web2Disk 3.2.5پسورد فایل: www.downloadha.com

download ذخیره کامل محتوای سایت ها توسط InSpyder Web2Disk 3.2.5 لینک دانلود – 9.1 مگابایت |


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , ,



بازدید : 632
نویسنده : Alireza

 

Fresh Download مديريت فايل هاي دانلود با Fresh Download 8.74 + قابل حمل

 

 

 

Fresh Download نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای دریافت آسان تر فایل های مختلف از اینترنت است . این بدین معنی است که شما می توانید به راحتی فیلم ها ، فایل های موسیقی ، فایل های فشرده و … خود را با نهایت سرعت از پروتکل های FTP ، HTTP و HTTPS دانلود کنید . با قابلیت توربو این نرم افزار ، سرعت دانلود شما بهینه تر و بالاتر خواهد رفت . امکان مکث و از سرگیری دانلود ، پشیبانی برای بازکردن فایل های zip ، افزایش سرعت دانلود تا ۴۰۰ درصد ، تکه تکه کردن فایل در هنگام دانلود ، پشتیبانی از مرورگرهای مختلف و … از ویژگی های این نرم افزار می باشند که در ادامه می توانید نسخه نصبی و قابل حمل (Portable) آن را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

password مديريت فايل هاي دانلود با Fresh Download 8.74 + قابل حمل پسورد فایل: www.downloadha.com

download مديريت فايل هاي دانلود با Fresh Download 8.74 + قابل حمل لینک دانلود ۲٫۰ مگابایت |

download مديريت فايل هاي دانلود با Fresh Download 8.74 + قابل حمل لینک دانلود نسخه پرتابل ۳٫۷ مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , اینترنت , ,



بازدید : 598
نویسنده : Alireza

 

Web Download ابزاری کم حجم و رایگان برای دانلود انواغ فایل های اینترنتی می باشد که از پروتکل های Http ، Https و Ftp پشتیبانی می کند . تنها کافیست لینک موردنظر خود را از مروگر به داخل این برنامه بکشید تا دانلود شما ، آماده ی شروع شود و با نهایت سرعت آن را دریافت نمایید . در ادامه می توانید نسخه ی نصبی و قابل حمل این برنامه ی کم حجم را از وب سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Web Download دانلود منيجر كم حجم و رايگان Web Download 1.1.2.6 + قابل حمل

 

 

 

password دانلود منيجر كم حجم و رايگان Web Download 1.1.2.6 + قابل حمل پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود منيجر كم حجم و رايگان Web Download 1.1.2.6 + قابل حمل لینک دانلود ۱٫۱ مگابابایت |

download دانلود منيجر كم حجم و رايگان Web Download 1.1.2.6 + قابل حمل لینک دانلود نسخه پرتابل ۱٫۱ مگابابایت |

 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , ,



بازدید : 583
نویسنده : Alireza

نرم افزار Orbit Downloader نرم افزاری می باشد که با آن شما قادر خواهید بود نرم افزار های خود را با سرعت حدود ۲ برابر دانلود کنید همچنین شما با این نرم افزار قادر خواهید بود زمانی را برای دانلود نرم افزار مشخص کنید که در این زمان شروع به دانلود و در یک زمان دیگر دانلود توقف پیدا کند.این نرم افزار دارای++ Grab می باشد که به شما این امکان را میدهد Video , Music ,Flash که فقط به صورت آنلاین می باشد را دانلود کنید.این نرم افزار با مرورگر های Firefox , Opera , Maxthon , IE همخوانی دارد . شما میتوانید این نرم افزار مفید را از سایت دانلودها دریافت کنید. نسخه پرتابل این نسخه هم در فایل فشرده موجود هست. تفاوت نسخه پرتابل در این است که نیاز به نصب ندارد.

 

Orbit Downloader مدیریت دانلود سریع و رایگان Orbit Downloader 4.1.0.5 Final   قابل حمل

 

 

 

password مدیریت دانلود سریع و رایگان Orbit Downloader 4.1.0.5 Final   قابل حملرمز فایل: www.downloadha.com

download مدیریت دانلود سریع و رایگان Orbit Downloader 4.1.0.5 Final   قابل حمل لینک دانلود – 6.5 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , ,



بازدید : 578
نویسنده : Alireza

 

VSO Downloader یک برنامه قدرتمند و در عین حال سبک در زمینه دانلود ویدیو می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید از هزاران سایت مختلف ویدیو دانلود کنید و سرعت دانلود خود را افزایش دهید. این برنامه به شما کمک می کند تا در زمانی که به گشت و گذار در اینترنت مشغول هستید و پنجره های تبلیغاتی ویدیویی مزاحم بازمی شوند را بصورت اتوماتیک بلوک کند. این برنامه ۱۰۰% رایگان و بدون هرگونه آلودگی می باشد. از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به سازگاری با تمامی فرمت های صوتی و تصویری , شناسایی اتوماتیک لینک های قابل دانلود بدون کپی کردن URL , قابلیت تغییر نام فایلهای مشابه بصورت اتوماتیک و دستی , سبک بودن برنامه بگونه ای که در زمان نصب فقط ۵ مگابایت از فضا نیاز دارد و فقط ۲% از CPU استفاده می کند , دارای موتور پردازشگر بسیار قوی , سازگاری با HTTP, HTTPS , SOCKS5 , قابلیت Resume بصورت دستی و اتوماتیک در زمانی که اینترنت شما قطع می شود , سازگاری کامل با مرورگرهای Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera و… اشاره کرد.

 

VSO Downloader دانلود منیجر رایگان و قدرتمند VSO Downloader Ultimate 2.9.1.1

 

 

 

password دانلود منیجر رایگان و قدرتمند VSO Downloader Ultimate 2.9.1.1 پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود منیجر رایگان و قدرتمند VSO Downloader Ultimate 2.9.1.1 لینک دانلود – ۱۱٫۶ مگابابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , ,



بازدید : 616
نویسنده : Alireza

 

uTorrent Turbo Accelerator 2.4.0.0 ابزاری بسیار کاربردی و کم حجم در جهت سرعت بخشیدن به نرم افزار دانلود از تورنت می باشد ، اگر جز آن دسته از کاربرانی  که همیشه در تورنت در حال گشت و گذار و یافتن فایل های مورد نظر خود هستید حتما می دانید که این سرور به دلیل ازدحام فوق العاده بالا و شلوغ بودن سرورهای آن امکان دانلود با بالاترین سرعت میسر نیست و در بعضی موارد دانلود با سرعت بسیار پایینی انجام می پذیرد ، اما نرم افزار uTorrent Turbo Booster این مشکل را برطرف ساخته و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های تورنت خود را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید ، این نرم افزار با استفاده از حداکثر پنهای باند شما سرعت دانلود را افزایش داده و موجب می شود که فایل ها با سرعت بیشتری دانلود شوند بنابراین شما می توانید با نصب این نرم افزار ها از سرعت بالای دانلود فایل ها در سرورهای مختلف تورنت لذت ببرید.

 

uTorrent Turbo Accelerator افزايش سرعت شما در دانلود از تورنت با uTorrent Turbo Accelerator 2.4.0.0

 

 

password افزايش سرعت شما در دانلود از تورنت با uTorrent Turbo Accelerator 2.4.0.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download افزايش سرعت شما در دانلود از تورنت با uTorrent Turbo Accelerator 2.4.0.0 لینک دانلود – 1.6 مگابایت |

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , ,



بازدید : 602
نویسنده : Alireza

 

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد.  قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود.

دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.6 Final

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.6 Final:

- سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر

- افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد

- تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود

- دارای قابلیت Pause & Resume

- توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود

- امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است

- امکان نمایش محتویات فایل های زیپ

- توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده

- دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

 

password دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.6 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.6 Final لینک دانلود – 11.5 مگابایت |

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد